Kraj ljeta, back to hell...

Zdravo svima i dobrodošli u moj novi post, vjerovatno i posljednji ovog ljeta, augusta... Da, u ponedeljak je škola i još ne mogu da vjerujem kako je brzo prošlo. Iako mi ljeto nije bilo NAJBOLJE DO SADA ne želim da se završi jer nisam spremna, bolje reći ne želim povratak u školu i ako sam posljednja godina, tačnije 9. razred napokon. Šta se dešava posljednje sedmice prije škole kod mene? Pa ispričat ću vam ukratko o posljednjoj sedmici augusta.


Pa zadnju sedmicu provodim kao i cijeli raspust gledam serije izlazim i slično. Ali sve to radim razmišljajući o prvom danu škole i kako opet jedva čekam raspust. Pokušavam da pregledam što više filmova tačnije one koje sam planirala pregledati, a još nisam i epizode serija koje sam počela gledati. Koga zanima to su Famous in Love i The Carrie Diaries koju već par mjeseci planiram gledati eto već sam na polovini druge sezone ista stvar je i sa Famous in Love. Tako da sam i blog zapostavila gledajući serije i filmove.




Pokušavam da provedem što više vremena napolju što mi baš i ne ide. Također pokušavam se navići ranije zaspati što mi isto ne ide, jer sam čitav raspust do 3 gledala serije a jutro mi počinje u 2 što znači da i nisam bila baš produktivna.




Što se tiče škole definitivno nisam spremna na većinu ljudi koje prezirem i na ustajanje u 6 ujutro, odlazak na autobusku stanicu, na ljude iz autobusa na sve to definitivno nisam spremna ali gledati ću to sa pozitivnije strane, zadnja sam godina što sam već spomenula ali ne mogu da se pomirim sa tim da za manje od godinu dana završavam osnovnu školu i da idem u srednju. Iako me čeka puno više obaveza u ovoj školskoj godini moram priznati da se radujem stvarima poput slikanja maturskih, ekskurzije, i ono čemu se najviše radujem maturi.



Ali tu je i Back To School kupovina kojoj se radujem. Na početku je sve sjajno i naše sveske su blistave čiste bez pocijepanih korica i listova ispisanim gluposti. Olovke su čitave sa oštrim špicem, patentka je odlična i dobro piše, bojice su sve jednake dužine, a onda nakon nekoliko mjeseci sve obrnuto. 



Radujemo se prvog dana i mislimo da će kao i prvi dan takav biti svaki dan razmišljamo o tome šta ćemo obući, a tu je i onaj famozni ulazak u školu kao vi i vaše prijateljice ste najpoznatije najbolje obučene sa najljepšom kosom kada prolazite svi se sklanjaju u glavi zamišljate slow motion naročito kada ste najstarija generacija bili osnovna ili srednja škola, i onaj trenutak kada ulazite u učionicu svi se pozdravljaju, a vi ste kao u fazonu boli vas briga za sve. Mislim da je to stvar o kojoj svi razmišljaju.




You Might Also Like

19 komentari

  1. Bas interesentan post. Meni je ova poslednja nedelja rspusta u trci,imam toliko obaveza,treba obaviti sve te male pripreme pred skolu,ali me tjesi cinjenica da sam zavrsna godina srednje skole. Poznat mi je taj osjecaj kada ste najstariji u skoli i svakoga gledate sa visine,bjezite sa casova itd. Nadam se da ces uzivati u poslednjoj godini osnovne skole!

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga također,drago mi je da ti se dopada, i nadam se da ces riješiti što prije obaveza. 😚

      Izbriši
  2. Ovaj post je odlican.Jako mi se dopada tvoj nacin izrazavanja,ja takodje nisam bas spremna za skolu.Jedva se u 9 probudim a kamoli u 6.Medjutim svakako se radujem polasku zbog drustva i ostalih sitnih stvari.Meni je takodje zavrsna godina i jedini cilj trenutno mi je da upisem srednju koju zelim.Mi ovde imamo 1 godinu predskolske i 8 osnovne.Mada mislim da to vec uveliko znas,svakako zelim ti puno srece u ovoj skolskoj godini!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, slažem se sa tobom, ne mogu da se pomirim sa činjenicom da se ljeto završilo prebrzo, i ako se radujem društvu i novinama koje me čekaju voljela bih još 3 mjeseca odmora,također ti želim puno uspjeha u ovoj školskoj godini.😚

      Izbriši
  3. Post je odličan i jako interesantan.Sto se tiče devetog,završila sam ga i uskoro krećem u srednju i po prvi put jedva čekam prvi septembar.Iskreno,ako ti je utjeha,meni je deveti bio najbolji od svih razreda,što zbog učenja i manje lekcija,što zbog polumature.Ali opet,mislim da će u srednju biti najljepše.Super i jako zanimljiv post.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam nešto između ''ide mi se u školu, daj da je završim što pre'' i ''nećuu u školu, plače mi se, nisam odgledala dovoljno filmova i serija...'' a odgledla sam ih sasvim mnogo hah :D Veruj mi 8. ili u vašem slučaju 9. razred proleti, a on zbog čega se najviše stresiraš na kraju se ispostavi bezazleno, tako da obavezo uživaj i pravi što više lepih momenata. Intwresanto je bilo čitati ovaj post :)

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će tako i biti što više uživanja u posljednjoj godini osnovne škole. Hvala.☺

      Izbriši
  5. Hahaha, super post, moram napomenuti stvarno iskren post! Doslovno niti ja nisam ništa radila cijelo ljeto osim toga da sam gledala serije i čitala knjige, ma kakvo društvoo xD Želim ti sretnu novu školsku godinu i da prođeš sa što boljom ocjenom i da budeš super na maturi :D

    NOVI POST -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, zato ja imam još mjesec dana slobode :D I btw piše se ''iako'' :P

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam ovo ljeto imala mnogo obaveza, i nisam stizala ni da uživam u, kakvom-takvom, ljetu, bukvalno sam 2 mjeseca gledala jednu seriju koja ima samo 16 epizoda; jao koliko mi se samo drugarica iščuđavala zbog toga haha.
    Čula sam za te dvije serije, i znam da su super, svi ih hvale, a pogotovo The Carrie Diaries.
    I ja jako volim BTS kupovinu, pa mislim ko to ne voli haha :D
    Želim ti sve najbolje u školi. Uživaj!

    Amaterska Umjetnost ♡
    My 2nd Blog

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post.
    http://sarapokorni.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. I hope you have a great new school year. Good Luck!

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši