Život sa starijom sestrom / blogericom?

Većina koja me prati zna da imam stariju sestru koja je također blogerica i koju prati većina djevojaka koja i mene prati. Sigurno se pitate kakav je moj život sa njom pa ću ukratko da ispričam neke najzanimljivije detalje. Pa da počnemo.


Evo danas pišem o tome kakav je osjećaj imati sestru koja ima modni blog i koje su to muke, a sa druge strane i pozitivne stvari. Bila je to 2015.godina sestra je napravila blog na kojem je pisala o filmovima, recenzijama i ponekad serijama, koga zanima taj blog i danas postoji samo ga je malo zapostavila, blog se zove "Filmtastično". Uglavnom, nakon godinu dana ona je odlučila napraviti blog na kojem će pisati o svemu modi, šminkanju, i sličnim stvarima. Kada mi je rekla za blog pa bila sam veoma iznenađena ali prijatno i podržala sam je u tome kao i prvog puta kada je napravila prvi blog.



 Dani su mi prolazili pričajući sa njom o njenom blogu, i slikajući stvari koje je ona poručila sa nekih sajtova i slično. Najgora i najmrža stvar je ona kada vas prekine u nekom poslu i kaže hajde slikaj me. To slikanje traje po pola sata da bi bila zadovoljna slikama. Nakon dužeg vremena i uloženog truda slijedi dernjava oko slika i sve ispočetka. Ovo je neka negativna strana, a kada treba da bude obrnuto (da ona mene slika) uvijek je tu neki izgovor što mi naravno smeta.



Dobra strana je što kada nisam imala blog za uzvrat uslikanim slikama dobijem nešto od nje, kada naruči sa sajta. Također dobra stvar je što se mogu pohvaliti da mi sestra ima veoma uspješan blog i da stvari koje nosim mi je ona naručila sa interneta. Ovo je bio samo mali dio mog života sa mojom sestrom.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Hahaha, jedan od najboljih postova (najiskrenije :P) i nema ne čemu za te stvari koje ti poklonim :P

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  2. Post je super i bilo mi je jako zanimljivo pročitati kako je to imati sestru blogerku.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam znala da ste ti i Dalila sestre :D Što se slikanja tiče, da nije u pitanju slikanje za blog verovatno bi bilo za Instagram hah Ja ''teram'' brata da me slika tako nekad kad negde idemo, ali on blage veze nema i to me nervira, a ja njega slikam kako treba..

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas super post,bilo mi je interesantno citati. Isto tako i ja moju mladju sestru maltretiram da me slika. 😜

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam znala da ste vas dvije sestre! Odličan post, jedina mana mu je što je prekratak. ♥

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši