Favoriti aprila

Prošlo je nešto više od mjesec dana od kad sam objavila svoj prvi post, zar je tako brzo već prošlo? Neki od mojih prvih postova jeste Favoriti Marta, tako da danas pišem o Favoritima Aprila. Ako vas zanima koji su to moji favoriti ovog mjeseca nastavite čitati.




Što se tiče pudera,bb krema i sličnih preparata nisam bila nikada probirljiva i većina proizvoda takvih mi odgovara, ali u posljednje vrijeme nije tako. Trenutno koristim Lux puder iz Avona. Boja mi je odlična, kada ga stavim brzo upije i što je malo čudno miriše na voće, tačnije narandžu. Puder je u nijansi 02. Također, posebno mi se sviđa pumpica, nije kao kod ostalih proizvoda. 




Što se tiče ambalaže nije da mi je baš zapala za oči, ali to je najmanja sitnica. Što se tiče cijene ovog pudera i nije baš jeftin, ali isplati se, preporučujem svima koji ga mogu sebi priuštiti.




Kada smo kod proizvoda za lice tu sam izdvojila i Contour paletu iz Catrice kolekcije koju sam skoro potrošila. Paleta je masnog tipa, to jeste konture su masne kao i korektori i hajlajter kojeg sam potrošila. Paletu sam dobila na poklon za rođendan. Mislim da je paleta odlična za početnike, također sam i nailazila na ovu paletu u cm, cijena je prava sitnica. U paleti se nalazi 2 korektora različite boje tamniji i svjetliji, 2 sjenila za konture također tamnije i svjetlije i hajlajter koji je odličan. Hajlajter sam potrošila odma, kao što sam i rekla odličan je.




Sa druge strane palete također se nalaze uputstva za pravilno korištenje tako da i to može da posluži.




Što se tiče njege lica ovog mjeseca sam trošila crnu masku za mitesere koja je odlična. Masku sam pominjala u još jednom postu. Maska je crne boje, a kad se osuši postaje siva.  Masku smo koriste ja i sestra i oduševljene smo. 






Proizvod koji sam također spomenula u nekom od postova jeste parfem Cheris. Moram priznati da sam većinom njega trošila ovog mjeseca. Miris je dugotrajan, voćni je, a i sama bočica je proljetna. Jedina zamjerka jeste što je mali pa se brzo troši, ali ga svakako preporučujem svima koji vole proljetno voćne mirise.






Što se tiče usana ovog mjeseca sam izdvojila Balea labelo koje sam dobila u setu Balea gela za tuširanje i vlažnih maramica za skidanje šminke. Labelo ima miris po lizalu i slatkišima. Najviše što mi se dopada jeste što je pakovanje pravo ljetno. 






Skoro sam ga potrošila, jedina zamjerka jeste što kada ga stavim na usne nakon nekoliko sekundi mi se stvaraju grudvice, ali ipak radi dobar posao  hidrira odlično usne.


Što se tiče sunčanih naočala mnogo sam probirljiva osoba. Naočale koje trenutno najviše nosim su naočale koje mi je sestra naručila sa sajta Zaful. Što se tiče kvalitete i nisu baš od onih naočala koje će te ubaciti u punu torbu i izvaditi bez da se slome, tako da morate biti pažljiviji sa ovima. Cijena je prava sitnica bile su 1 dolar pa je sestra poručila i sebi jedne.



 


Posljednja stvar za danas ili favorit je novčanik, koje mi je također sestra poručila sa nekog sajta ne sjećam se baš. Novčanik je izuzetno kvalitetan i presladak. Najviše mi se dopada to što je mali, pa mi može stati u manju torbicu. Novčanike je baby roze i  bijele boje.






Koji su to vaši favoriti ovog mjeseca?

You Might Also Like

7 komentari

  1. Hmm dobri proizvodi, i nema na čemu za naočale i novčanik :P ahahah

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!Proizvodi su super,pogotovo ovaj novčanik *_*.

    Zapratila sam te,ako želiš uzvrati.

    xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam isti Avonov puder, ali i parfem, i planirala sam da uraidm recenziju njih uskoro. Mene su oduševili, i definitivno su zaslužili da se nađu među favoritima. Ne među favoriti mesec, nego među godišnjim favoritima.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši