Da li je bitno imati prijatelja?

Zdravo svima i dobrodošli u moj malo drugačiji post. Da li je bitno imati najboljeg prijatelja? Saznajte u nastavku posta.

Prije neki dan sam tako pisala sa drugaricom o skroz nebitnoj temi pa smo se prepirale ali na kraju je sve ispalo dobro, mislim to je česta situacija. Nekada čovjek prosto želi da je sam pa makar i imao najboljeg prijatelja kojem sve govori. Mislim da je to kod mene česta situacija. Zatvorimo se u sobu pa počnemo slušati naše omiljene pjesme i pojačamo glasno. Prosto čovjek se opušta odmori se od stresa. Mislim da svaki čovjek treba imati onog jednog najboljeg prijatelja kome će sve reći, ali nekada nam takva sitnica lupi šamar pa prosto kao što sam rekla čovjek želi da bude sam. Bitno je imati osobu u svom životu kojoj ćete prepričati dan, reći sve, posavjetovati vi nju ili njega, ona vas ili on vas ali mislim da ipak trebate držati do sebe to da će vas i najmanja sitnica povrijediti i da se ne vezujete puno jer sve ima svoj kraj, to je neko moje mišljenje.


Friend, Boyfriend, Girlfriend, Bestfriend, sve ovo je prolazno i sve ima svoje END, ili barem kako sam se ja uvjerila. U životu je bitno prepoznati pravu osobu za vas, pravog prijatelja pa makar i na neko vrijeme, svoju kao što kažu srodnu dušu koja će vas saslušati u svakom trenutku i biti tu za vas. Ako vas sitnice povređuju ta osoba nije dovoljno dobra za vas, meni često govore kako se ljutim bez razloga ali ja baš mislim suprotno i sve ima svoj razlog. Neki od vas će reći kako imaju prijatelja za poželjeti i da su bff možda i ja griješim time što sam napisala da sve ima svoj END (Kraj), ali to je neko moje mišljenje jer svako ima svoje. Na kraju posta samo želim da još kažem živite svoj život, isprobajte sve što niste, budite onakvi kakvi jeste, ponašajte se kako se ponašate jer to je vaš život. Ovim želim da kažem da je bitno imati prijatelja u životu ako ne prijatelja, uvijek se nađe neko treći koji će vas saslušati i posavjetovati bili to vaši roditelji, brat ili sestra.

Koje je vaše mišljenje? Pišite u komentarima.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Nisam ovo očekivala, ali razmišljamo gotovo isto. Nisam očekivala iz razloga što je malo realista, uglavnom svi pišu optimistične postove na ovu temu. (Iako mislim da je ovo možda napisano u blagom afektu?)
    Ali tužno je kad se toliko puta razočaraš da i kada je nešto dobro (makra i prolazno, ali dobro) ti u to ne veruješ i ne možeš da se istinski opustiš... Bitno je imati s kim popričati, nasmejati se, posavetovati, ali dobro, bože moj, uvek možeš da pričaš sa samim sobom hahah 😂😂😂 pa ponekad nam je potrebno stručno mišljenje, zar ne? Okej sprdam se, ali redovno vodim UNUTRAŠNJE monologe haha 😂
    Fenomenalan post!

    I'mperfect

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ono što sam zaboravila napomenuti uvijek možeš da pričaš sam sa sobom. ;D

      Izbriši
  2. Potpuno se slažem s tobom! Vidim da si pravi realista i da gledaš sa te točke. Mislim da je u životu u nekom trenutku zaista super imati onog baš pravog prijatelja, ali u nekim trenutcima bolje je kako si sama napisala biti sam. Svatko ima neka svoja iskustva, no moja su za sada ta sa END, jednom velikom prijateljstvu je prije dvije godine došao kraj i od onda sam veliki realista i na prijatelje gledam drugačije nego što sam prije. Najvažnije je samo se ne previše vezati i onda je to okej! Divan post draga :*

    NOVI POST -> Peany

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, u potpunosti se slažem sa tobom. ;) <3

      Izbriši
  3. Mogu ti reći da nisi jedina koja ovako razmišlja. I sama se na neki način pronalazim u ovom postu i mislim da, kada su u pitanju prijateljstva, većinom su prolazna, bar je tako kod mene slučaj. Rijetki su ljudi za koje mogu reći da su mi pravi prijatelji i sva ta ''prijateljstva'' su zapravo bila malo više od površnog poznanstva. Odličan post i dopada mi se završetak. :)


    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, također, drago mi je da ti se dopada. :) <3

      Izbriši
  4. Slazem se sa svime sto si rekla.Jedini prijatelji za ceo zivot ti moze biti samo porodica.Verujem u to da svemu jednom dodje kraj,ako i zivotu dodje kraj,zasto ne bi i prijateljstvu?Ali,iskreno,ne bih zelela da bude kraj kada su u pitanju moji prijatelji...Naravno znam da ce jednom doci,i to me jako plasi ...Odlican post,i jako je zrelo napisan!
    Ilmaha |Moj blog♥️ Citati |Zapratite♥️

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da postoje pravi prijatelji, oni koji traju za ceo život. To je bar moje iskustvo. Retki su, malo ih je, ali postoje i takvo prijateljstvo treba negovati i čuvati. Možda ti tvog pravog najboljeg prijatelja još nisi pronašla, ali verujem da hoćeš i da onda nećeš razmišljati o kraju već o budućnosti u kojoj ćete deliti i lepe i loše trenutke.
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši