Šta sam dobila za 15. rođendan.

Zdravo svima, znam da sam neaktivna ali znate već kako to ide ako ste jedni od prvih učenika u dnevniku pa morate navaliti učiti i pored učenja sve ostale obaveze. U tim obavezama je bilo jedno radovanje, a to je moj rođendan koji je bio 05.10. na dan učitelja ili nastavnika kako god, nismo išli u školu kao i uvijek, ali ovaj put je bilo drugačije. Nismo išli u školu ali smo se vakcinisali. Kao i većina koja završava osnovnu zadnja godina vakcinišu se ali zašto baš za moj rođendan. Uglavnom to mi nije pokvarilo dan, moram priznati da je ovo jedan od najboljih rođendana i da sam veoma sretna. Danas ću vam pokazati  poklone koje sam dobila za svoj 15. rođendan.























You Might Also Like

15 komentari

  1. Prije svega,sreecaan rodjendaaan!!!! Zelim ti sve naj!! Post je super,dobila si preeslatke stvari,jako volim ovakav tip postova. 😃 Drago mi je sto vakcinisanje nije pokvarilo tvoj rodjendan.😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan rođendan draga!!!! Želim ti sve najbolje *o* Divni pokloni!!!
    Novi post -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  3. Prije svega, srećan rođendan, sa zakašnjenjem. Drago mi je da si ga ovako divno proslavila. Super si ispala na slikama, a pokloni mi takođe djeluju odlično. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan rođendan sa zakašnjenjem! Želim ti sve najljepše <3 Super post, baš si lijepe poklone dobila!

    Vildana from Living Like V

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepi pokloni 🎁🎁 Prošlo je već dosta vremena, ali srećan rođendan!! 😀

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. odličan post. :) započela sam blog na engleskom i objavila prvi post. Bila bih ti zahvalna kada bi me zapratila i podržala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Love the packaging of the face mask - so cute!
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdgovoriIzbriši