Noviteti Juli

Evo ga došlo je ljeto i malo topliji dani, pa sam odlučila napisati post o novitetima. Neke stvari sam kupila, neke stvari sam naručila, neke  sam isprobala, a neke još nisam imala priliku. Ako vas zanima koji su to proizvodi nastavite čitati post.


Prvi proizvod je gel za tuširanje iz Avona Bubble Gum koja miriše na žvake i slatkiše. Ima 500 ml i veoma je pristupačna cijena ovog proizvoda. Još uvijek nisam isprobala ovaj gel ali iste ovakve drugih mirisa sam iskoristila i odlični su.




Sljedeći proizvod je sprej za tijelo, koji i nema neki specijalan miris. On je iz Avon naturals body care kolekcije. Kao što sam rekla nema nikakav miris po meni je kao voda, ali osvježavajući je. Također jednom koristila sličan kao ovaj koji je imao miris na maline on mi je bio odličan. Cijena ovog proizvoda je također veoma pristupačna.




Sljedeća 2 proizvoda su također iz Avona kojim sam se mnogo obradovala ne znajući da ih je sestra poručila, a to su gel i maska za lice. Većina koja me poznaje i prati duže vrijeme zna koliko sam opsjednuta proizvodima i maskama za lice iz avona, pa tako i ovom maskom koja kada se nanese na lice ima kao sitne mrvice u sebi kako ja to zovem. Koristi se 2 do 3 puta sedmično ja sam koristila 2 puta i veoma mi je pomogla i očistila lice.




Što se tiče gela kao i svaki drugi služi za skidanje šminke ili ostataka. Nisam ga još isprobala nisam imala priliku, ali nadam se da radi dobar posao. Ova 2 proizvoda su iz Avon Planet Spa kolekcije.



Mislim da svaki moji noviteti ne mogu proći bez parfema iz Avona pa tako i ovaj put. U pitanju je parfem Far Away Bella. Parfem je malo jači ali veoma dugotrajan i dobar. Što se tiče pakovanja preslatko je i da ne bi bilo preslatko bez ove mašnice koja ga krasi.





Proizvod kojem sam se također mnogo obradovala je Fanta labelo koje je bilo na akciji u cm pa sam ga kupila. Pored coca cole i sprite koje sam isprobala oduševila sam se da kažem i okusom Fante. Što se tiče hidratacije i nije baš odlično, ali pored okusa mislim da ću to zanemariti. Na usnama je providan kao sprite i coca cola.





Zadnji proizvod za danas je Rimmel Kate paleta za konturisanje za koju sam čula mnogo divnih pohvala pa odlučih da je kupim. Nisam je još isprobala ali jedva čekam. Mislim da je ova paletica namijenjena za početnike. Nijansa je 003 golden bronze.










Ovaj post nije sponzorisan, kao i svi ostali na mom blogu.
Da li ste vi isprobali neke od ovih proizvoda?

You Might Also Like

16 komentari

  1. Super post,nisam isprobala nista od navedenih proizvoda. Vec duze vrijeme planiram da kupim Rimmel Kate paletu,ali nikako da stigne na red. 😜

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Amazing products, dear, so nice and interesting post!

    OdgovoriIzbriši
  3. Interesantan izgled bloga i fotke su sjajne :) Zapratila sam tvoj blog,ukoliko zelis uzvrati :)

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš su odlične slike! Jao, ova maska za lice deluje tako privlačno! A kad pomislim na savršen miris žvake ovog gela za tuširanje i penu... mmmm! <3

    Novi #MyLife post | Nova SOS rubrika | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvi put vidim ovo fanta labelo, a i čujem za sprite i coca-colu. Moraću da ih kupim i isprobam! Takođe bih volela i gel koji miriše na žvake, on zvuči zaista sjajno. ❤️

    jasminadimitri.blogspot.rs | youtube.com/jasminadix

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing!!!

    Have a nice day!
    Photographer Gil Zetbase

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post draga.❤
    Moram priznati da po običaju opet ništa od ovoga nisam probala.😂


    Novi post na mom blogu:
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga moja, nadam se da će biti prilike haha. <3

      Izbriši
  8. Divan haul! Isprobala sam Avon toaletnu vodicu u spreju i zaista mi se sviđa, iako imam neke druge mirise. ♥

    P.S. imaš novu čitateljicu, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši