Njega lica

Mislim da je njega lica jedna od najbitnijih stvari, zato danas i pišem post o mojoj njezi lica i koje proizvode ja koristim. Ako vas zanima koji su to proizvodi nastavite čitati.






Proizvod koji koristim za skidanje šminke i kojeg sam ranije spominjala u postovima je Dove sapun. Kao što sam pisala u postu koristim ga za skidanje šminke i umivanje. Mislim da je to jedini sapun koji mi odgovara za lice i dubinski skida šminku.






Kada smo kod skidanja šminke koristim mlijeko za skidanje šminke sa očiju ali također dobro služi i za cijelo lice. Mlijeko koje je povoljno, a dobro je definitivno mlijeko iz avona iz Avon True Colour kolekcije.




Nema neki specifičan miris, nanosi se na tupfer a onda direktno na oči, kada se koristi za cijelo lice koristi se da bi skinuli ostatke šminke i kao je krema što je odlično i brzo upija.


Mislim da baby puder je jako koristan za sve šminkanje, nanošenje na kosu kada je masna, a nemate vremena je prati, pa do problema sa bubuljicama. Koristim ga u većini slučajeva i veoma je neophodan. Nanosim ga na lice prije spavanja i razmažem kao kremu i ako izgledam kao duh  haha, ali veoma mi pomaže.






Proizvod kojeg spominjem po ko zna koji put u postu jeste gel za bubuljice iz Avona Clear Skin kolekcije. I ako je pakovanje malo veoma je dugotrajno. Mislim da nema potrebe da pišem toliko o ovom proizvodu osim da je odličan i da veoma pomaže.






Krema koja mi je mnogo pomogla što se tiče crvenila na licu i bubuljica jeste Nistatin krema koju sam kupila u apoteci i ako je namijenjena za herpest, radi odličan posao i kod bubuljica. Smanjuje crvenilo i bubuljice, također je veoma masna pa je odlična i za mazanje ruku kada su suhe, nema neki poseban miris.






Posljednji proizvod za danas je maska iz Avon Spa kolekcije, koja je dovoljno reći odlična. Čisti lice i daje poseban sjaj licu i njeguje kožu. Mnogi plus je sto maska ima šljokice pa je još zanimljivija, kao i pakovanje koje je crno i matt.






Da li ste vi isprobali neke od ovih proizvoda, pišite u komentarima.

You Might Also Like

9 komentari

  1. Super post. Slazem se sa tobom da je njega lica i koze uopste,jako vazna. Nema tog pudera koji ce nam pomoci ako nismo njegovane i ako ne vodimo racuna o kozi.

    Kolekcija nakita:#2 PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Dav sapun koristim redovno za kupanje, a trik za masnu kosu sa bejbi puderom mi je omiljeni haha :D Super post, prvi put sam na tvom blogu :D

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post draga! Lijepo da si i nama pokazala što koristiš za njegu lica jer vjerujem da bi i drugima pomoglo. Koristim također puder i odličan mi je kao i Nistati krema koju koristim doslovno svakodnevno! Divan post :D

    Pitanja za Q&A možeš postavljati na mom blogu -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim postove ovog tipa, a ti si ga stvarno lijepo napisala! Također, slike su ti odlične! Prva si na blogu s kojom sam vidjela da imam ikoji zajednički proizvod ( imam ovaj iz avona i puder ) i drago mi je zbog toga haha! Sve u svemu, odličan post! Svaka čast! :)

    zapratila sam te♥
    https://teenorchild.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši