Planovi za ljeto 2018

Zdravo svima, nakon dugo vremena ponovo sam tu. Trebao mi je malo duži odmor od svega, kao što znate škola je prošla pa sam uzela pauzu od svega bloga, škole, izlazaka i sličnih stvari. Također nisam bila kod kuće pa i nisam mogla se baš posvetiti blogu, ali evo sada sam tu i želim da budem od danas što aktivnija i potrudit ću se da postovi izlaze svaki drugi dan. Dok sam se odmarala razmišljala sam šta sve da radim ovog ljeta, pa sam to odlučila i sa vama podijeliti.Naravno svaki moj odmor ne može proći bez slikanja pa ću vam ubaciti i par slika koje sam uslikala.


Prvi plan je malo jednostavniji, želim da pregledam sve serije koje trenutno pratim do kraja ljeta. Mislim da ću uspjeti jer ljeto je tek počelo i ako imam osjećaj kao da je jesen jer je vrijeme kišovito i hladno pa i ništa pametnije ne mogu da radim. Trenutno gledam pet serija od tih pet dvije sam skoro pregledala tako da je to uspjeh.




Slijedeći plan jeste da počnem nešto trenirati, i pored svih obaveza. Već dugo razmišljam šta bi to moglo biti, koji sport, ili jednostavno vježbati kod kuće i zdravo se hraniti, ako ništa barem preko ljeta da budem malo produktivnija i da se aktiviram.




Planiram otići na more kao i svaka druga osoba. Slikati se, odmarati, uživati i naravno ono najvažnije dobiti boju(pocrniti). Također bi bilo dobro otići sa društvom na neki odmor ili bazen ili jednostavno izaći i zabaviti se.





Ovo su neki moji planovi koje sam sa vama podijelila. Koji su to vaši planovi za ovo ljeto, pišite u komentarima.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Super post,nadam se da ces ostvariti sve planove. Imamo iste planove sto se tice serija. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks for the beautiful post! )))

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post! Već sam započela s gledanjem serija haha, najčešće tako provodim dane pošto je vrijeme jako loše i ne mogu baš na more. Anyways, nadam se da ćeš ti otići i da ćeš imati zabavno ljeto! :)
    Zapratila sam tvoj blog pa ako želiš uzvrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Post je super i mnogo mi se dopada.Takodje sam odlucila da pogledam sve serije i filmove koje planiram tokom ljeta,jer u septembar krecem u prvi srednje,tako da necu imati vremena tada.Sto se tice ovoga da zelis da treniras to ti je super odluka.Ja sam u pocetku trenirala pilates tako da ti ga preporucujem,ali sam kasnije nastavila da vjezbam kod kuce,jer mi je lakse da se organizujem.A sto se tice odlaska na more,bez toga se ljeto ne moze zamisliti.Nadam se da ce sve ici po planu i da ces sve to postici.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja, hvala i na preporuci, također sretno. ;) <3

      Izbriši
  5. Odličan post!I ja isto mislim odgledati serije i filmove koje sam htjela. Sretno u ostvarenju planova! :)

    https://xdreaannx.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši