Noviteti

Zdravo svima i dobrodošli u moj novi post, danas ću vam pokazati neke novitete koje sam kupila ne toliko davno. Pa da krenemo.



Prve 3 stvari su 3 majice. Tačnije dva duksa i jedna obična majica za školu. Prvi duks je ovaj kao  prljavo roze boje koji se meni mnogo dopada i sam duks i materijal, a i natpis. Odličan je za ovo vrijeme. 




Drugi duks je tamno plave boje također odličan za ovo vrijeme, a i za zimu ispod jakne. Natpis na ovom duksu nije toliko specijalan koliko mi se dopada materijal i sam duks. Malo je kraći kao crop top. Veoma je udoban i topao kao i prethodni.



Treća stvar je ova crvena majica sa također super natpisom i mnogo mi se dopada jedina zamjerka je što nisam pogodila veličinu malo mi je velika ali ću je svakako nositi. 



Stvar kojoj se najviše radujem su definitivno Fila bijele patike u koje sam zaljubljena. Želim da kažem da ove patike nisu za svaki dan brzo se prljaju, a i teško čiste. Ja ih ne nosim baš često, 2 do 3 puta u sedmici .





Što se tiče lica iz avona sam naručila 2 maske. Obje su za mitesere. Jednu sam već i prije koristila ovo mi je drugo pakovanje i također sam je spominjala na blogu.


 
Druga maska je također iz Clear Skin kolekcije i odlična je. Teško se nanosi na lice mnogo je ljepljiva, i ima veoma čudan miris. Nanosim je 2 puta u sedmici jer mislim da je prejaka za nanošenje više od 2 puta.




Kada već spominjem Avonove proizvode naručila sam i lak iz mark kolekcije koju mnogo volim, lak mi se sviđa previše. Svijetlo plave je boje i odličan je. Također ima gel shine na kraju što je veoma dobro jer vam nije potreban neki bezbojni lak preko.




Također stvar koju sam naručila iz avona je parfem kojeg sam već spominjala u prošlom postu. Veoma je lagan za školu, a i za sve ostale prilike, pored toga veoma je pristupačna cijena parfema.




Šampon iz avona protiv peruti kojeg još nisam isprobala pa ne znam baš kakav je, jer trošim neki drugi. Miris je kao i svaki avonov šampon za kosu. Ima 250 ml.

 


Posljednja stvar također i iz avona je krema za lice nutraeffects koja je odlična za problematičnu kožu. Nema neki specijalan miris. Ima 50 ml.  Kao i šampon ni nju još nisam dovoljno dobro isprobala.





Ovaj post nije sponzorisan, kao i svaki na ovom blogu.
Pišite u komentarima kako vam se dopadaju proizvodi. 

You Might Also Like

11 komentari

  1. Super post,sve mi se stvari jakoo dopadaju!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Pre svega da kazem da sam prvi put na tvom blogu i jako mi se dopalo ime tvog bloga ^_^

    Stvari su super, odlican post! :*

    Da li bi zelela da se medjusobno pratimo? Ako zelis ostavi komentar na mom blogu i uzvraticu :)))

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarčice su super i sve mi djeluje odlično. Najviše su mi se dopale majice i one su mi nekako zapale za oko. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Odjeća mi se sva dopada a i patikice su jako slatke. Maske iz Avona nisam probala ali bih voljela isprobati. Super post draga! I ja sam na svom blogu objavila post o novitetima pa ako želiš pogledaj. <3

    Vildana from Living Like V

    OdgovoriIzbriši