MUST HAVE stvarčice za školu.

Sutra je ponedeljak i 3 sedmica škole, da već. Svaka djevojka ili bar većina nosi ove stvarčice koje ću vam danas pokazati. Pa da počnemo.



Prva i definitivno najbitnija stvar su ulošci. Svaka djevojka treba da ima u svom neseseru makar 2 uloška ili u ruksaku za svaki slučaj. Ja nosim jedan veliki, a drugi malo manji. Naravno tu se uvijek i nađe dnevni uložak.



Druga stvar je isto veoma bitna naročito ako imate masnu kožu kao ja, a to je puder u kamenu. Ukoliko se šminkate uvijek trebate da imate u svom neseseru puder u kamenu jer nakon nekoliko sati provedenih u školi trebate da zamatirate svoje lice kao što sam rekla ja imam veoma masno lice pa mi uvijek dobro dođe.



Parfem i dezodorans su također neizbježne stvari, ako ne parfem onda dezodorans. Kada imam tjelesni nosim obični dezodorans u spreju i vama preporučujem. 



Ukoliko imate nokte turpija je također neizbježna stvar za vas. Ja trenutno nemam nokte, ali preporučujem jer nikad se ne zna.



Krema za ruke i nije baš svima potrebna ali ukoliko imate suhe i ispucale ruke dok ste u školi krema vam je neophodna. Krema koju ja nosim je iz avona i veoma je mala da može da stane bilo gdje, a odlična je.



Kako krema tako i labelo. Ukoliko volte nešto jače a usne su vam suhe preporučujem neki sjaj koji naravno nije matt. Labelo koje ja nosim ranije sam isto spominjala je Balea od kokosa koje je odlično,i nema boju što je bitno.



Četka za kosu i gumice za kosu su svim djevojkama potrebne. Preporučujem da nosite 2 gumice jer meni se često desi da jednu izgubim i završim bez gumice za kosu. Pa od skorije vrijeme nosim 2. Gumice koje ja nosim su ove kao gumice narukvice, preslatke su nosim ih oko ruke jer mi je tako lakše, i uz sve se slažu.Što se tiče četke za kosu koju nosim je veoma mala i praktična je. Nju sam davno naručila iz avona i zlatne je boje što mi se mnogo sviđa i ima ogledalo što je veoma bitno.



Posljednja stvar su slušalice, i ako nam to u školama nije dozvoljeno poslije škole ili prije nam veoma dobro dođu. Naročito ako putujete sa autobusom.



Da li vi nosite neke od obih stvari?
Pišite u komentarima.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Super post! Slazem se sa svim sto si navela,zaista je sve to jednoj djevojci potrebno. 😃

    PajaMala.blogspot.com - novi post!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, draga. Slažem se sa tobom, sve ove stvari koje si navela bi trebale da se nalaze u rancu svake devojke.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Dopada mi se sve. Super fotke i ideja za blog post! :)

    https://kathydelight.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,i pre svega jako koristan.Slazem se sa svime ,i smatram da je sve ovo zaista potrebno!

    Your Own Blog |Zapratite♥️

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post draga, i divna ideja za post.
    Mnogo mi se dopada tvoj blog, ako zelis da se medjusobno zapratimo javi mi u kom. na mom blogu.
    https://belyfashionadress.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja od svega ovoga nosim samo slušalice, jer mi i one jedva staju s obzirom na to da sam kupila premali ranac 😂 Dobro, šalim se, staju sveske i knjige, ali sveskama A4 formata uvek malo savijem ćoške. Nije ni bitno. Vrlo lepo napisan post, draga moja, potrudići se da bolje organizujem prostor i ubacim neke od ovih stvarčica. Imaš moje praćenje, divan ti je blog. ❤️

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši