Modni trendovi ljeto 2018, moje mišljenje,

Zdravo svima i dobrodošli u moj novi post. Kao što vidite danas ću vam predstaviti neke modne trendove ljeta 2018. godine i napisati svoje mišljenje. Pa da počnemo.


1.Nike Air Huarache
Mislim da su svima poznate ove patike u raznim bojama,a naročito bijele koje su meni savršene, i mislim da su baš ove patike obilježile ljeto,a i  2018. godinu i da će i dalje biti u trendu. Moje mišljenje o ovim patikama je pozitivno ali i negativno. Pozitivno jer su premoćne i mnogo mi se dopadaju i dobro stoje, a negativna strana je što se mnogo prljaju, to mi je rekla drugarica jer ima ove patike, a mislim da sve nas mrzi stalno čistiti patike.



2.Široke hlače
Evo tb na 90-te godine i na ove hlače. Da li sam jedina koja je na instagramu viđala ove hlače mislim da nisam, i u gradu danas ih nosi svaka druga djevojka. Bile to jednobojne,sa cvjetićima,šarama,prugama i slično ove hlače su prelijepe naročito ako ih nosi djevojka dugih nogu na sandale su odlične i zabilježile su ovo ljeto definitivno. Što se tiče mog mišljenja pozitivno je i mnogo mi se sviđaju ove hlače, ne posjedujem nijedne ali uskoro namjeravam kupiti. Koje je vaše mišljenje o ovom trendu?



3.Košulje bez naramenica
Trend koji je popularan i ovog ljeta čak više nego prošlog su definitivno košuljice bez naramenica. Najpopularnije su sa plavo-bijelim linijama i cvjetićima. Posjedujem sličan model. Što se tiče ovog trenda već dugo namjeravam da kupim ali nigdje ne mogu da nađem ono što mi odgovara, tako da predpostavljate da je moje mišljenje pozitivno i da nemam zamjerke.



4.Nike papuče
Još jedan trend što se tiče brenda nike su definitivno nike papuče, koje su bile popularne i ranije ali ne kao ove godine. Većina ih je nosila na moru, a viđala sam dosta djevojaka i momaka da ih nose  po gradu. Što se tiče papuča po mom mišljenju okej su, smeta mi što ih svaka druga osoba nosi po gradu kao što kažu "furke radi". 



4.Gucci torbice
Pored Louis Vuitton torbica tu su i Gucci torbice koje ima svaka djevojka nebitno bila original u većini slučaja je fake što mi ne smeta, mislim da mi se smučilo od ovih torbica i da su zabilježile 2018.godinu, moje mišljenje je negativno bila torbica fake ili original jednostavno ne sviđa mi se i ako znam da će većina reći da sam luda što to mislim. Da li se vama dopadaju pišite u komentare mišljenje.





You Might Also Like

10 komentari

  1. Super post! Iskreno od svih ovih trendova jedino mi se svidjaju siroke pantalone i kosulja. Papuce i torbice su mi se smucile.

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj post je zaista odlican,uvecini trendova se slazem sa tobom,i delimo isto misljenje.

    https://own-bloger.blogspot.com/ - pogledajte moj blog i prokomentarisite!

    OdgovoriIzbriši
  3. Patike su vrh, kao i hlače, ali papuče su mi definitivno too much i smatram da je to nešto što je za plažu, ili eventualno za ''po kući'', a sad izaći u izlazak s njima, to mi je već malo nooo. Super post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovakve košuljice baš i ne viđam, ali su mi lijepe. Što se tiče Nike patika i papuča, patike mi nisu lijepe dok mi se papuče sviđaju jer su dosta udobne i lijepe, ali ne za grad i sl. već za plažu/oko kuće. :)

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  5. Svidjaju mi se patike jako, mislim da su bele patike investicija ali.. Mrzi nas sve da ih cistimo realno.. Sirokih hlaca, i sama sam kriva nosenja istih i logicno, mislim da su prelijepe.. Papuce - iskreno, ovisi jel moze osoba da ih "iznosi" jel.. Dok kosulja, svidja mi se, ali definitivno ne bih nosila dok ne nadjem nesto sto se slaze sa mojim tijelom... A za gucci, well, iskreno imaju par stvari koji su bozanstveni, ali imaju i neke koje , hm, ne razumem. A moje iskreno misljenje je da kao mnogo trendovi koje izumiru nakon jako puno komercijaliziranje istih, i gucci ce, a pojavice se nesto jace, jel.

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši