Top 5 tinejdžerskih filmova

Oni koji čitaju ovaj post pretpostavljam da su tinejdžeri pa  danas pišem jedan post posvećen njima, i ako niste tinejdžer ove filmove također možete i vi pregledati i prisjetiti se vaših tinejdžerskih dana. Izdvojila sam par filmova koji su meni veoma dragi i koje sam pregledala i po nekoliko puta. Pa uživajte.


5."A walk to remember" 2002
Evo jedan od poznatijih filmova od Nicholasa Sparksa, i ako sam sve njegove filmove pregledala ovaj je ostavio poseban utisak na mene za kojeg je većina čula, a pretpostavljam i pregledala je ovaj romantični tinejdžerski film. Kao što sam rekla neke od ovih filmova sam pregledala i više puta, ovaj sam pregledala 3 puta. Njega mi je preporučila sestra tako što sam bila u potrazi za nekim filmom, a tada mi je horor bio najdraži žanr. Prvo sam mislila jao šta imam to da gledam bezvezne ljubavne filmove , naravno nakon pregledang sadržaja oduševila sam se filmom i od tada sam se navukla na romantične filmove. Film koji stvarno vrijedi pogledati je definitivno ovaj, i ako mislim da ga je većina pregledala.




4."F the prom" 2017
Evo ga jedan od malo novijih filmova, i ako je žanr komedija i ovaj film se ubraja u tinejdžerske. Film sam pregledala prije par dana tako da su utisci još svježi. Radnja u filmu je veoma interesantna, naime govori o školovanju u srednjoj školi, o popularnosti nove djevojke  i o maturskoj večeri koju su svi toliko čekali,da li će im poći za rukom uništiti matursko veće? Ostale detalje ne želim da otkrivam ako vas zanima pogledajte film koje je mnogo zanimljiv.




3."The kissing booth" 2018
Evo ga još jedan noviji film koji je ispunio sva moja očekivanja i kojeg sam također nedavno pregledala. Radnja filma je bazirana na život jedne tinejdžerke koja je krenula u srednju školu i sve prvog dana krene naopako. Dok godinama krije da joj se potajno sviđa od prijatelja stariji brat. U filmu mi se najviše dopao moram priznati glumac koji je u ulozi momka kojeg većina djevojaka želi koje on iskorištava. Ali šta se dešava nakon saznanja da se sviđa bratovoj drugarici koju štiti i tretira kao mlađu sestru hmm?  Ovaj film definitivno vrijedi pogledati.




2."The last song" 2010
Još jedan od filmova Nicholas Sparks kojeg ste sigurno pregledali je ovaj film, koji je u mojoj listi jedan od prvih koje sam pregledala od romantičnih i tinejdžerskih. Pa film koji vjerovatno vrijedi pregledati naročito na ljetnom raspustu i ako sam ga ja gledala davno sjećam se da je bio zimski raspust hahaha, ali to ćemo zanemariti. Film počinje tako što svima poznata glumica Miley Cyrus dolazi kod tate za ljetni raspust sa mlađim bratom. U međuvremenu upoznaje poznatog mladića sa kojim se zbližava. Njen dolazak se oduži nakon saznanja da joj je otac bolestan. Ostale detalje ne želim otkrivati jer ne znam možda ipak ima onih koji ovaj film nisu pregledali.




1."Everything everything" 2017
Jedan od mojih najdražih filmova je definitivno ovaj film pa se tako i našao na prvom mjestu.
Djevojka koja se godinama bori protiv svoje rijetke bolesti koja joj ne dozvoljava da napušta kuću, ili da neko ulazi je velika procedura. Živi sa svojom majkom, ženom koja se brine o njom i medicinskom sestrom. Prije nekoliko godina izgubila je oca i brata u saobraćajnoj nesreći i od tada zna samo za majku. Njen život se počinje mijenjati nakon dolaska susjeda koji se doseljavaju do njih i momka koji joj se počinje sviđati kao i ona njemu.




Da li ste vi pregledali neke od ovih filmova, da li su neki vaši favoriti?

You Might Also Like

15 komentari

  1. Super post. Od Ovih ovih filmova koje si navela pogledala sam samo "A walk to remember". Definitivno cu morati pogledati i ove,imam dugo to u planu.

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmm većinu sam ti ja preporučila :P Inače odlična selekcija, ja bih dodala još samo ''The Notebook'', on je FANTASTIČAN Super post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na divnim preporukama, moja lista filmova za gledanje je postala predugačka i sve je duža i duža :D

    Novi post na mom blogu upravo o filmovima :D
    milicaimpblogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam ti pomigla oko preporuka, pogledat cu tvoj post .❤

      Izbriši
  4. Baš mi je drago što si navela novije filmove, F the prom & The kissing booth ću svakako pogledati, a ostale sam već gledala. <3

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago da sam ti pomogla oko odabira filmova koje ćeš pregledati. 😃

      Izbriši
  5. Nisam pogledala nijedan od ovih filmova,ali cu se definitivno potruditi da odgledam bar jedan,jer mi djeluju zanimljivo.Odlican post.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, svakako preporučujem da pogledaš odlični su. 😚

      Izbriši
  6. The last song je film koji mi nikad ne dosadi haha, everything everything sam pogledala prije par mjeseci i jako mi se dopao :)
    Stvarno si izdvojila neke klasike, bravo!
    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, obožavam ovakav žanr filmova, tako da sam sa popisa sve gledala. Najviše mi se svidio kissing booth, gledala sam ga više puta.
    Učlanila sam se na tvoj blog #36, pa ako želiš uzvrati follow :)

    https://doroty4.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši