Proizvodi koje koristim za noćni izlazak

Pretpostavljam da većina djevojaka mnogo više gotivi večernje izlaske, kao i ja, pa tako žele da se našminkaju što bolje. Danas ću vam pokazati neke proizvode koje koristim za večernji izlazak, naravno sve zavisi od raspoloženja.


Prvi beauty proizvod su 2 karmina iz Avona kolekcije Mark. Mislim da je kolekcija Mark ruževa jedna od boljih. Pigmentacije je odlična, kao i boje. Prvi je ljubičasti sa kojim sa oduševljena, a drugi je ovaj koji je kao boja kože i nisam baš oduševljena. Kada ga nanesem kao da sam stavila korektor na usne tako da njega ću manje koristiti, možda bi dobro stajao na tamnom tenu.Što se tiče pakovanja mislim da je pun pogodak, mnogo mi se dopada kao i većini.



Nijansa ljubičastog karmina je Blushing beauty, a smeđeg karmina je Nude.






Također, ovi karmini se mogu nositi svakodnevno lagani su i dugotrajni.


Sljedeće je paleta iz Avona. Boje su sivkasto srebrene i mnogo pigmentovane. Baš su za večernje izlaske jer su malo jače, kao i za neke svečanije prilike. Paleta se zove Smokey Grey.




Kao što vidite najsvjetliju sivu sam skoro i potrošila, dotakla sam pan, jer je koristim kao hajlajter ispod obrva i nekada na nosu.


Kada smo kod sjena izdvojila sam i ovu veliku paletu koju sam dobila sa interneta. Paleta je nekako u Nude fazonu boje su većinom smeđe. Izdvojila sam nekoliko sjena za noćni izlazak i svočovala ih na ruci. To su crna, prljavo roza sa šljokicama, klasična smeđa boja sa šljokicama, narandžastu i malo tamniju smeđu također sa šljokicama. Neke sam skoro potrošila, dok neke nisam nikako isprobala. Što se tiče pigmentacije i nije baš odlična, ali paleta kao paleta je odlična za početnike jer nije velika pigmentacija pa lakše se blenda na kapcima.





Paleta je u broju 01. Mislim da je paleta odlična i za neki smokey eye.



Šta to vi koristite od šminke za noćni izlazak? 

You Might Also Like

9 komentari

  1. Beautiful post dear
    I'm following you,please follow me too https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, a svidjaju mi se proizvodi.😍😍

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova velika paleta me očarala! Sadrži točno one koje koje ja koristim svakodnevno, možeš li napisat s koje si je stranice dobila? Ja za izlazak koristim gotovo uvijek isto, smeđi smokey eyes, crni tuš, umjetne trepavice i crveni ruž. Nekako sam se pronašla u tome i mislim da mi najbolje stoji, a budući da je dosta upečatljiva šminka ne mogu ju koristiti svakodnevno ali zato za izlazak uvijek! :D Odličan post, želim ti divan i produktivan dan :)

    Novi post: Happy But Mess

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga paleta sa nude bojama je sa New Chic sajta, odlična je za svaki dan. ;)

      Izbriši