Makeup wish list

Od kad sam počela sa blogovanjem opsjednuta sam šminkom i poznatim brendovima, tako i sa Huda Beauty ali naravno paleta highlitera. Izabrala bih nijansu Gold 1, pigmentacija je odlična kao što se da primijetiti po samom sijanju i po svočevima.





Što se tiče pakovanja i to mi se mnogo dopada, u ovu paletu spadaju sljedeće nijanse: Capri, Santorini, Azores, Ibiza.


Sljedeća jeste paleta Naked, ali Naked 3 URBAN DICAY. Sada se vjerovatno pitate zašto baš nju, u paleti se nalaze boje koje su za svakodnevne potrebe, nisu sve jake ali ako želite malo jači look također se može koristiti za smokey eye.




 Posljednji proizvod za danas je definitivno Bahama Mama bronzer. Bronzer kojeg svi hvale, koji je mnogo pigmentovan, a o pakovanju da ne govorim, preslatko je i malo je tako da može da stane i u torbicu. 




Što bi vi dodali na vašu vaša makeup wish list?

You Might Also Like

8 komentari

  1. Jako mi se svidaju ovi highlighteri, ali i ova paleta. Samo ne bih htjela ovaj bronzer jer, vjeruj mi, vise mi se kosa dize na glavi kada netko spomene haha :)
    Mada, mozda je stvarno tako super :)
    Imas super blog, zapratila sam te :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Highlighteri izgledaju božanstveno! :)
    Super post. ;)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page

    OdgovoriIzbriši

  3. Wonderful post darling, so nice,original and interesting!
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  4. Very nice post! I like this color... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja bih baš voljela imati sve navedene proizvode, pogotovo hudine proizvode

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši