Dnevna makeup rutina

Zdravo svima, danas pišem o svojoj dnevnoj makeup rutini. Mislim da nisam osoba koja se voli puno šminkati ali nekad napravim izuzetak. Moja dnevna makeup rutina je jednostavna našminkam se za 10 minuta. Pa da počnemo.






Prvo što koristim je Avon True puder koji je jednostavan za ljeto i toplije dane. Skoro sam ga potrošila pa ću ga ponovo poručiti definitivno. Odlično prekriva, moj je u boji Nude.









Poslije tečnog pudera koristim puder u kamenu. On je isto iz Avona, i prekriva odlično, a cijena je prava sitnica. Na slici je previše svijetao ali je boja odgovarajuća, kao i prethodni skoro sam ga potrošila i lagan je za nadolazeće dane ali vjerovatno ću ga ponovo poručiti. Nijansa je cool 1.









Slijedeći proizvod je masna  paleta koju je sestra proučila sa Rosegal sajta. Paleta je za konture, u kojoj dolazi nekoliko nijansi kontura, korektora, hajlajter i 2 proizvoda za bubuljice, zelene i roze boje, od tog koristim samo zelenu koju stavljam prije pudera na čelo i nepravilnosti. Nakon tog blendam blenderom i nanosim puder. Što se tiče hajlajtera odličan je potrošila sam ga, kao i nijansu koja mi je odgovarala za konture pa sam prešla na drugu.





Nijanse koje trenutno koristim iz ove palete su sljedeće:zelena, najsvjetlija nijansa korektora i kontur nijansa koju sam skoro potrošila. Inače konture ne koristim dnevno, samo za neke posebne prilike većinom samo koristim korektor iz ove palete i zelenu boju.





Nakon kontura dolazi hajlajter kojeg sam već spominjala u favoritima, i koji je zlatne boje i odličan.





Kada je u pitanju dnevna makeup rutina stavljam malo hajlajtera čisto da bi izgledalo što prirodniji look, ali sam zaluđena hajlajterima pa nekad i pretjeram. Hajlajter je sa sajta Gamiss u nijansi Black Gold 02.





Posljednji proizvod za danas je Avon True maskara koja je odlična za one koji imaju malo duže trepavice. Maskara je odlična i za donje trepavice. Maskara kada se nanese daje trepavicama prirodan izgled.









Kako vam se dopada post? Pišite u komentarima. 

You Might Also Like

6 komentari

  1. Very nice products, i've never tried
    Avon but i'd like to :D
    i have started following your blog :D would you like to follow back? ^^
    kisses! <3

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hajlajter je prelep, kao i ostatak proizvoda ♥

    www.janalukic.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post! Rutina ti je bas super, vjerujem da postignes bas onaj "prirodni" izgled kojem svi teze tokom dana :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši