Top 5 horor filmova

Mislim da su horor filmovi meni najdraži poslije romantike, hmm pa mnogo sam pregledala filmova ali tu uvijek postoje oni filmovi kada ih pregledamo pa nastavimo razmišljati o tom filmu nekoliko sati, ili dana. Zato sam danas pripremila top 5 horor filmova meni najdražih. Ako vas zanima koji su to filmovi nastavite čitati.

5."Truth or Die" (2012)
Film koji sam nakon pregledanog sadržaja razmišljala toliko dugo da sam ga ponovo pogledala je definitivno ovaj film. Ujedno je ovo jedan među prvih filmova koji sam pregledala, a da je bio malo "strašniji". Definitivno vrijedi pregledati ovaj film, ne želim da vam odajem detalje, ako vas zanima pogledajte film.



4."The Human Centipede" (2009)
Film koji me je ostavio u šoku je definitivno ovaj film. Po samom nazivu film zvuči gadno kao što i jeste. Za ovaj film ne mogu reći preporučujem ga svakom, ne preporučujem onima koji imaju slab organizam jer film sadrži neke brutalne scene. Ovaj film ima 3 dijela ja sam pregledala samo prvi jer kao što sam rekla film je veoma gadan.


3."The Conjuring" (2013)
Vjerovatno svima poznat film je Prizivanje. Mislim da je većina odgledala ovaj film koji ima 2 dijela dok se 3 snima i jedva čekam. Mislim da sam naziv govori radnju u filmu, koji vrijedi pogledati naročito ako vjerujete u natprirodne stvari. Također da napomenem da je film snimljen po istinitom događaju što je još više zastrašujuće.



2."It" (2017)
Ljubitelji klaunova i filmovima o njima ovaj film je stvoren za vas, i ako vas je većina čula za njega i pregledala ga. Ma da mislim da je danas malo onih koji se ne boje klaunova i ako znamo da ne postoje i da su unutra ljudi koji pokušavaju zabaviti djecu naročito za Božićne praznike. 


1."Egzorcizam Emily Rose" (2005)
Svima poznat film "Egzorcizam Emily Rose", a pored ovog filma imate i Egzorcizam 2017. Film preporučujem posebno onima koji vjeruju u natprirodno kao što sam rekla i za film "Prizivanje". Ovaj film je meni najstrašniji do sada što je najgore snimljen je  po istinitom događaju. Scene u ovom filmu su veoma strašne pa vam ne preporučujem da ga sami gledate. Koliko god bio strašan ovo mi je najdraži film što se tiče horora.



Da li ste vi pogledali neki film od navedenih?
Pišite mi u komentarima.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Super post,filmovi izgledaju interesantno,ali ja nemam bas hrabrosti da gledam horror filmove. 😛

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Od ovih filmova nisam gledala nijedan,jer inace ne gledam horor filmove,ne zbog straha,nego jer me jednostavno nikada nije privlacio taj zanr.Ali,bez obzira na to,bilo mi je zanimljivo procitati post,jer volim postove vezane za filmove.Isto tako mi je interesantno to da su neki snimljeni po istinitom dogadjaju.

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno da sam sve pregledala. Ipak je 'It' najbolji :P

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  4. Sa ove liste gledala sam The Conjuring (oba dela i jedva čekam treći) i It, a ostale ću najverovatnije pogledati, jer kao što je slučaj sa tobom horor mi je drugi najdraži žanr, naravno posle fantazije. Bilo bi bolje kada bi uz filmove ostavila mali opis, ali i ovako je super. Svaka čast.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Naprosto odlican post! Ukoliko neko ima zelju :

    http://own-bloger.blogspot.com/p/saveti-za-vas.html


    obavezno pogledajte moj blog!

    OdgovoriIzbriši