Kako izgleda jedan moj dan?

Kako to izgleda jedan moj dan? Ako vas zanima nastavite čitati.


Prva stvar jeste odlazak u školu. Mislim da to nikog ne raduje. Na putu do škole idem autobusom neki 10, 15 minuta. Čekajući autobus na stanici slušam muziku, možda to i nije dobra stvar jer većinu vremena šta god da radim imam slušalice u ušima. Tokom vožnje u autobusu moram stajati jer su sva mjesta popunjena pa me mrzi stajati imam osjećaj da ću zaspati. Šta to ja slušam od muzike? Pa sve to zavisi od mog raspoloženja, ali u glavnom ja sam jedna od onih koji slušaju sve i svašta. Većinom je to muzika stara, starih bendova poput Bijelo Dugme, Divlje Jagode, Parni Valjak i slične grupe.






Vrijeme u školi mi brzo prođe. Poslije škole idem kući, a nekada prošetam sa drugaricom gradom, što je u većini slučajeva ova druga stvar.






Šetajući razgovaramo o sve i prepričavamo svoje jutro šta se desilo i slično. Toplije vrijeme je došlo pa ponekad i odemo na sok ili slično.






Dolazak iz škole podrazumijeva učenje i slikanje za blog. Prvo odradim sve što trebam, a onda zadaća, učenje i slične stvarčice. Bliži se kraj školske godine što znači više učenja i truda. Kako to ja učim? Malo je čudno ali vjerovali ili ne sa slušalicama , naravno kao što sam rekla svaki posao radim sa slušalicama i muzikom, vjerovali ili ne tako lakše pamtim teze iz lekcija. Dok nekima smeta i zvuk tv ja učim uz pomoć muzike, ali opuštajuće.






Nakon učenja dolazi slikanje i ideje za blog i post. Ideje zapisujem u blokčić, kao i većina. Volim slikati sve i svašta. Pisajući post na blogu čini me sretnom, ako je u pitanju loš dan zaboravim na njega na trenutak, a to je trenutak dok pišem post, i slikam.






Na kraju dana pogledam nekoliko epizoda serije. Serije koje trenutno gledam su "The Vampire Diaries" po 3 put, i  "The Originals" . Nakon gledanja kao i svaka osoba uzmem telefon i provjeravam društvene mreže, pogledam par videa na You Tube i zaspim. Svaki moj dan je sličan predhodnom, ali uvijek želim nešto da promijenim da ne bude isti kao i svaki predohodni dan. Tako da radite svoje obaveze na vrijeme, da bi ste kasnije uživali.




You Might Also Like

8 komentari

  1. Bas je neobično to što učiš uz muziku! Ali barem si našla svoj način kako brže i lakše pamtiti gradivo, što je svakako za pohvaliti! :D Želim ti divan i produktivan dan (a vidim da takve dane i provodiš)

    Happy But Mess

    OdgovoriIzbriši
  2. super mi je post! probala sam učiti uz muziku ali nikad nije islo tako da... nije moj nacin :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Drago mi je da ti ga podelila sa nama. Lep dan ti zelim!

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se dopada post, drago mi je da si odlučila svoj uobičajeni dan podijeliti s nama. Iskreno jedva čekam da ova faza učenja i testova završi, pa da napokon dobijemo zasluženi odmor. Fotke koje si ubacila mi se jako dopadaju, kao i tvoj muzički ukus. Curo, znaš što valja! TVD mi je omiljena serija, mogla bi ju pogledati 928369258 puta hahah.
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    Svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, svakako ću pogledati tvoj blog, drago mi je da se slažemo. <3 :)

      Izbriši