Večernja rutina proljeće

Zdravo svima, evo me nakon dužeg vremena. Bila sam zauzeta školom,obavezama i sličnim stvarima, ali evo danas pišem o svojoj noćnoj rutini.




Moja noćna rutina je poprilično je siromašna. Napravim večeru jer je to nešto bez čega ne mogu, poslije večere volim da popijem čaj ili neku toplu čokoladu. Odlazim u kupatilo gdje operem ruke, umijem se, operem zube, očistim lice i slično. 


Pastu koju koristim je Signal, kao i četkica. Pored toga koristim i spravicu za izbjeljivanje zuba WhiteLight. Koristim je dosta vremena rezultati su vidljivi ali ne baš kao što sam očekivala, pa sam odlučila da potrošim do kraja. Uz spravicu dolaze i dvije paste koja nanosite na zube.





Sapun koji koristim za čišćenje lica i skidanje šminke je Dove. S njim čistim lice i odličan mi je. Dosta vremena ga koristim, pa i uvečer dok se umivam. Također, poslije sapuna koristim i mlijeko za skidanje šminke iz Avona True  kolekcije. Nema miris ni boju, lagan je predviđeno je za skidanje šminke sa očiju i radi odličan posao.




Pored njege lica, bitna mi je i njega tijela. Kada sam slobodna vikendom volim da napravim kupku i opustim se. U tom mi pomaže Avon  kupka o kojom sam već pisala u prošlom postu. Isprobala sam je i odlična je. Poslije kupka koža mi je glatka i miriše što mi je najviše drago.





Nekada umjesto kupke koristim sol za kupanje, dobila sam na poklon. Nema neki jak miris, ali opuštajuće  je.





Posljednji proizvod je Dove dezodorans. Jedini dezodorans koji mi odgovara je definitivno Dove. Ima baby puderast miris i lagan je. Također balzam za usne od kokosa kojeg sam također ranije spomenula, i losion za tijelo od kokosa. Veoma je kremast i brzo upija što je bitno, mislim da o mirisu ne trebam ni pisati. Odličan je.




Da li ste vi isprobali neke od ovih proizvoda?
Kakva je vaša rutina?












You Might Also Like

6 komentari

  1. Isprobala sam Avonov proizvod za uklanjanje šminke i Dove dezedorans i sapun. Svi su odlični proizvodi. Voljela bih probati i Balein losion za tijelo jer volim miris kokosa. Super post ! <3

    Vildana from Living Like V

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične proizvode koristiš. Najviše mi se dopada Baleino mleko za telo. *_*

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da sam isprobala jedan ili dva ovih proizvoda, a ostale ću sigurno pogledati. Tvoja rutina je jako dobra, vidi se da vodiš računa o sebi i svom telu.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši