Avon noviteti

Zdravo svima, danas pišem o novitetima isključivo iz Avona. Poručila sam neke stvarčice, neke sam  isprobala, pa ću iznijeti moje mišljenje o tom proizvodu. Pa da počnemo.





Prva vjerovatno i najdraža stvar iz paketa je Cherish parfem, ima 50 ml i miris je proljetno cvjetni. Dugotrajan je, a nije jak što je meni najbitnije kod parfema. Bočica je također baby roza ali providna.







Sljedeći proizvod je sjaj za usne iz kolekcije Mark matt sjajeva. Boja mu je odlična kao i sama pigmentacija. Jedina zamjerka je to što je pakovanje malo. Podsjeća me na Kylie Lip Kit nijansu True Brown.




Pakovanje je mnogo slatko, matt je, a aplikator je pljosnat što je najbitnije. Lako se nanosi a ne isušuje usne.




Kad je u pitanju njega lica što se tiče proizvoda iz Avona za njegu uvijek me oduševe. Poručila sam ovu crno-sivu masku koja je za mitesere i odlična je. Nisam mogla dočekati pa sam je odmah isprobala i oduševila se. Nanosi se u tankom sloju, nema neki pretjerani miris.



Maska je iz Clear Skin kolekcije koja je odlična za lice.



Pored maske se nalazi ulje za uklanjanje šminke koje još nisam isprobala, tako da nemam puno toga reći za ovo ulje. Ulje je iz Avon True kolekcije.


Sljedeći proizvod je bezbojni lak, također iz Mark kolekcije. Lak još nisam isprobala, ali mislim da je odličan, ima pljosnatu četkicu što je odlična stvar.






Ono što mi se najviše dopalo poslije parfema jeste krema za ruke u setu sa mlijekom za kupanje. Mlijeko za kupanje još nisam isprobala ali miris je odličan i ljetni je, dok krema i nema neki pretjeran miris. Krema je odlična, njeguje ruke i pakovanje je mnogo slatko, ljubičasto je i matt. Ova dva proizvoda su iz kolekcije Planet Spa.






Kada su u pitanju maskare  iz Avona nisam baš oduševljena. Ovu maskaru sam dobila na poklon pa sam je dala mami, možda njoj više odgovara.Također, mama je naručila običnu olovku za oči. Maskara ima debelu četkicu, iz kolekcije Avon True.




Boja olovke je baby srebrena.


Poručila sam još jednu kremu, iz Avon Care kolekcije. Nema neki jak miris, ali što je najbitnije hidrira ruke.




Za razliku od prošle kreme ova ima 100 ml što je super stvar.




Posljednja stvar za danas je gel za tuširanje. Miris je proljetni od nara. Opuštajući je i ima 500 ml. Koristila sam i prije ovakve samo drugačijih mirisa i svi su  odlični. 






Da li ste vi imali priliku isprobati neke od ovih proizvoda?
I koje je vaše  mišljenje?

You Might Also Like

12 komentari

  1. Predivni proizvodi :) bas si se lepo ponovila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista super post, ovako mogu da vidim neke novitete koje bih i sama mogla isprobati ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si me podsetila ovim postom na Avon, koji moram da priznam da sam u poslednje vreme malo zapostavila. Od ovih proizvoda probala sam samo kupku sa narom jos odavno i secam se da sam je obozavala. Takodje imam jaku zelju da isporbam nesto od njihovih spa proizvoda. Mnogo mi se dopao post i hvala ti na preporukama <33

    Volela bih da pogledas moj novi post----
    Mellowcent | My Wattpad Story

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na divnom komentaru, svakako ću posjetiti tvoj post draga. <3

      Izbriši
  4. Ja jako volim Avon proizvode, imaju stvarno finih stvarčica, pogotovo parfeme i nakit.
    Super post, draga. Svi proizvodi koje si nam predstavila su jako lijepi i super si napisala recenziju.
    Želim ti prijatan dan. :)

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost
    Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga na divnom komentaru, u potpunosti se slažem imaju odlične parfeme, još jednom hvala, također. <3

      Izbriši
  5. Jedini od ovih proizvoda kojeg sam isprobala je avon matt ruž i on mi se nažalost, nije svidio. Nisam imala iskustva kao ti možda zato što imamo drugačiji tip usana, na moje se ne nanosi lijepo i skroz ih osusi :/ Inace, hvala ti na ovoj zanimljivoj recenziji! Želim ti divan i produktivan dan :)

    Checkiraj novi post na Happy But Mess

    OdgovoriIzbriši