Kako provesti slobodno vrijeme u proljeće?

Kao što znate stiglo je proljeće, pa sam odlučila da pišem danas nešto malo o tome i slobodnom vremenu. Prvenstveno mnogo sam sretna što je proljeće i što napokon mogu nositi laganu odjeću.




IZLASCI

Prva vjerovatno i najbitnija stvar su izlasci. Došlo je toplo vrijeme i gledajte da ga što bolje iskoristite. Npr, ja svoje vrijeme volim provoditi sa voljenim osobama, pod tim mislim prijateljima, ili sa svojom porodicom na nekom lijepom mjestu. Od kad je toplije vrijeme mnogo više izlazim nego zimi.










ČITANJE KNJIGA



Za one dane kada vam nije ni do čega uzmite neku zanimljivu knjigu i pročitajte je uz neku čokoladu, čaj ili kafu. Ako ne knjigu, pogledajte neki zanimljiv film ili neku dobru seriju. 









PRIRODA


Šta raditi u prirodi? Vjerovatno se vas puno pita šta zanimljivo raditi u prirodi? Čitanje u prirodi je mnogo ljepše nego u zatvorenom prostoru, tako da pokušajte provesti malo vremena sami sa sobom. Razmislite o stvarima o kojima rijetko razmišljate i pitanjima na koje još nemate odgovor. Također, možete da slikate prirodu što ja često radim, jer volim da slikam.









Kako vi volite da provodite svoje slobodno vrijeme?




You Might Also Like

7 komentari

  1. Super je post, kao i sam blog. Zelim ti puno uspeha na blogu.

    P.S. Uclanila sam se, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga, super su fotke :)

    janalukic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post, draga moja. Definitivno će pomoći onima koji imaju slobodno vreme, a ja ću morati čekati leto za to, hahahah.
    Dopada mi se tvoj blog i pratim te, pa se nadam da ćeš uzvratiti!

    Adda's Life

    OdgovoriIzbriši