Njega kose

Zdravo svima, danas pišem o proizvodima koje ja koristim za njegu kose. Da biste vidjeli o kojim se proizvodima radi nastavite čitati.





ŠAMPONI

Šampone koje koristim već duže vrijeme su iz Avona. Koristim 2 šampona, prvi je Avon Absolute Perfection  bb za obnovu kose. Miris je mnogo osvježavajući, na neki način podsjeća me i na ljeto. Ovaj šampon koristimo ja, moja mama i sestra. Šampon je za sve tipove kose, naročito onima koji imaju tanku kosu sa peruti.



Što se tiče pakovanja, kada su u pitanju šamponi i nije mi baš bitno, ali ovo mi se stvarno dopada crno je i matt. Ima 400 ml. Nije potrebno stavljati previše proizvoda dovoljna je samo mala količina.

Drugi je Avon Supreme Oils bb, pakovanje je isto kao i prethodno, samo se razlikuje naljepnica. Prvi je ljubičast, a drugi je žut. Šampon je namijenjen za njegu kose, također hrani oštećene vrhove što je kod mene veliki problem. Miris kod ovog šampona se mnogo razlikuje od prvog. Dok je miris prvog osvježavajući i ljetni, ovaj je jači. Također, i njeg koristim 2 sedmice, namijenjen je i za rast kose što se da primijetiti nakon dužeg korištenja.




Kao i prvi i ovaj šampon ima 400 ml.





MASKA ZA KOSU

Maska koju trenutno koristim je Genera. Pakovanje je veliko i ima različitih vrsta pakovanja. Na moru sam koristila masku sa smeđim pakovanjem i odlična je. Naime, na ljeto prije polaska na more sam je kupila i na moru je isprobala i bila sam oduševljena koristile smo je mama, sestra i ja. Kada sam se vratila sa mora ostalo je više od pola maske, i iskoristile smo je. Kada sam je ponovo odlučila kupiti nismo je nigdje mogle naći, i nakon nekog vremena našle smo je i kupile. Pakovanje je različito i miris, ali je i ova odlična.




Djeluje dubinski, kosu jača i štiti je. Maska je od rižinog ulja sa malo masnoće i Shea maslacem. Svima je preporučujem, odlična je, cijena je prava sitnica, a ima 500 ml.




Koristim je poslije kupanja, sačekam 5 minuta i isperem je. Pomaže u raščešljavanju kose, njeguje vrhove i štiti kosu. Jedina zamjerka jeste što i nema neki  miris ali to je najmanja sitnica.


SERUM (ULJE) ZA KOSU

Kao što sam prethodno rekla imam jako ispucale vrhove, i u tom mi pomaže serum (ulje) iz Avona. Kao i šamponi i serum (ulje) je iz kolekcije advance techniqes. Serum ima miris kao i drugi šampon. Ima 30 ml. Koristi se tako što stisnete pumpicu i ravnomjerno nanesete na vlažnu kosu i na vrhove. Serum je sa arganovim uljem, i nakon nanošenja ne ispirati.




Kod ovog pakovanja naročito mi se dopada pumpica. 








Da li ste vi isprobali neke od ovih proizvoda?
Ako jeste, koje je vaše mišljenje?

You Might Also Like

4 komentari

  1. Odličan post! Koristim ovo ulje za kosu i jako sam zadovoljna njime. Želim ti dobrodošlicu i svu sreću u svom bloganju. Pratim te, nadam se da ćemo postati blogerske prijateljice! Želim ti divan i produktivan dan :)

    Novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicni proizvodi. Koristila sam Generu davno, super je. :)

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši