Top 5 omiljenih serija

Zdravo svima, danas sam ražmišljala o čemu da pišem. I tako sinu mi ideja da pišem o mojim omiljenim serijama, pa da krenemo.


THE VAMPIRE DIARIES

Serija koju sam pogledala 3 puta je "The Vampire Diaries", to je ujedno i serija kojom sam i dan danas opsjednuta. Ovu seriju preporučujem svim djevojkama, mada se nadam da je većina pregledala.


Prvi put kada sam gledala seriju gledala sam je na tv, ali samo prvu sezonu. Nekoliko godina kasnije odlučila sam da pogledam seriju do kraja, što sam i uradila. Pregledala sam svih 8 sezona za samo mjesec dana. Naravno poslije tog došla je ogromna tuga jer je 8. sezona bila zadnja sezona. Ako tražite seriju koja je romantična mislim da je "The Vampire Diaries" prava stvar za vas.





Serija je romantičnog tipa, i kao što sam rekla preporučujem svima da je pogledaju ako do sada nisu.Također, ako ste ljubitelj knjiga ova serija ima i knjige, radnja je drugačija nego u seriji, svakako preporučujem.

SUPERNATURAL

Slijedeća, naime i seriju koju sam gledala kao mala sa svojom sestrom jeste ''Supernatural''. Također nakon par godina odlučila sam da je pogledam ispočetka. Serija ima vjerovali ili ne 12 sezona, dok se 13 još snima.





Seriju nisam pregledala do kraja, jer iskreno zanimljiva je do 6, 7 sezone. Nadam se da ću je ipak pregledati, jer kao što sam rekla zanimljiva je do 6, 7 sezone, a ipak želim da je pogledam do kraja. Serija je bazirana na natprirodne stvari sa kojima se bore dvojica braće. Ipak mislim da nemaju svi isto mišljenje oko ove serije. 

THE ORIGINALS

Serija koja je povezana sa serijom "The Vampire Diaries" je "The Originals". Još jedna serija koja govori o vampirima,vješticama i sličnim stvarima. Serija ima 4 sezone, dok se 5 još snima. 




Ako ste ljubitelj serija o vampirima svakako preporučujem da pogledate i ovu seriju.Serija govori o porodici prvobitnih vampira i sa nevoljama koje se svakodnevno susreću.

PRETTY LITTLE LIARS

"Pretty Little Liars" je još jedna tinejdžerska serija. Žanr je misterija. Ne želim otkrivati puno detalja o ovoj seriji, serija je jako zanimljiva.




Kao i TVD i "Pretty Little Liars" ima svoje knjige, također je drugačija radnja nego u seriji. Serija ima 7 sezona, i 7. sezona je zadnja.

PRISON BREAK

Posljednja serija koju sam također gledala kao mala je "Prison Break". Seriju sam gledala sa sestrom i imam namjeru da je ponovo pregledam. Serija ima 5 sezona, 5. sezone je izašla 2017. godine. Žanr serije je akcioni, krimi. Tako da ako ste tip koji voli akcije preporučujem vam ovu seriju.




Da li ste vi pogledali neku od ovih serija?
Koje su vaše omiljenje serije?

You Might Also Like

2 komentari

  1. Super post, draga.
    Za većinu serija sam čula ali ih nisam gledala, mada znam da su odlične. :)
    Super post, draga.
    PS. uzvratila sam ti praćenje. :D

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost
    Instagram

    OdgovoriIzbriši