Get to know me tag

Zdravo, ja sam Amila odlučila sam napraviti blog jer sam dugo razmišljala o tome.Također sam razmišljala koji bi to bio moj prvi post, pa sam odlučila da pišem o "Get to know me tag". Nadam se da će te uživati.



1. Da li si dobila ime po nekome? 

Nisam.

2. Kad si poslednji put plakala?
 
Prije mjesec dana, zbog ocjene.

3. Da si neka druga osoba, da li bi bila prijatelj sa samom sobom?
Pa vjerovatno da.

4. Da li koristis sarkazam ?

Često.

5.Da li planiras skočiti nekad sa bandži džampa?

Ne,jer imam strah od visine.

6.Koja ti je omiljena vrsta žitarica?
Ne volim žitarice,
ali ujutro volim da jedem čokolino i
nesquik.

7.Šta prvo primećuješ kod ljudi?

Vjerovali ili ne dok mnogi primijete oči, kosu i slično, ja primjetim patike i stil oblačenja općenito.

8.Koje su boje tvoje oči?
Tamno smeđe.

9.Da li više voliš strašan film ili srećan kraj?

Strašan, jer mi je to najdraži žanr.

10.Omiljeni parfem?

Soft Musk (Avon).


11.Ljeto ili zima?

Ljeto, kao i većina volim ljeto zbog oblačenja, sunca, mora, kasnih izlazaka i slično.


12- Televizor ili kompjuter?

Kompjuter, u mom slučaju laptop.

13.Gdje si bila najdalje od kuće?

Hrvatska.

14.Imaš li neki specijani talenat?

Ne.

15.Gde si rođena?

U Zenici.

16.Koji su tvoji hobiji?

Pa iskreno i nemam hobi, možda uskoro postane blog.
 

17.Imaš li nekog kućnog ljubimca?

Ne,ali sam imala papagaja.

18.Omiljeni film?

Ne bi mogla da izdvojim jedan jer ih ima više, "The maze runner", "Truth or die", " A walk to remember", "Everything Everything", to je samo nekoliko najdražih filmova.



20.Da li imaš brata ili sestru?

Imam, stariju sestru.

21.Šta zeliš da budes kad porasteš?

O tome još nisam razmišljala.


You Might Also Like

3 komentari

  1. Dobro došla u ovaj naš svijet draga Amila. Moram priznati da i ja prvo na ljudima primjetim patike, također mnogo volim A walk to remember i The maze runner.
    Nadam se da će ti Dalila pomoći u svemu ovome, haha. Želim ti puuuno sreće! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmm, sretno sisterko u blogovanju :P i nema na čemu za preporuku :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši