Stvari koje nosim na plažu.

Zdravo svima i dobrodošli u moj novi post. Danas ću vam pokazati glavne stvarčice koje nosim na plažu. Pa da počnemo.



Prva i najbitnija stvar je peškir. Moj je običan crveni ali kao plišanog materijala, mislila sam da se neće sušiti i da mu treba više vremena ali je odličan, brzo se suši i veoma je mekan. Uz peškir također nosim neke papuče ili u ovom slučaju japanke. One su obične crne i udobne su. Mislila sam da će mi puknuti nakon ulaska u vodu i da će me žuljati ali nisu što me je iznenadilo i to je veliki plus.


Također jedna od bitnijih stvari su gumica za kosu ja nosim dvije u slučaju da jednu izgubim što se uvijek desi. Kada smo već kod gumica uvijek nosim i neki proizvod za kosu bilo to ulje, sprej za zaštitu od toplote,ili nešto slično ali taj dan sam imala pletenice zahvaljujući mojoj sestri pa mi nije trebalo. Ali kad mi je kosa u repu naravno da nosim sve od navedenog i češalj ili četku.


Sljedeća stvar je krema ili sprej za sunčanje. Što se tiče proizvoda za tamnjenje  ne koristim jer veoma brzo tamnim pa mi nije potrebno. Sprej koji nosim ima zaštitni faktor 20, i mali je pa mi može stati u ruksak.



Labelo za usne koje nosim je ono koje sam već par puta spominjala, a to je Balea  miris kokosa mogu reći i okusa kokosa. Odlično je za ljetne dane na plaži nema nikakvu boju bezbojan je.



Naočale za sunce koje sam također ranije spominjala na svom blogu. One su nekog sajta koje mi je sestra naručila. Mnogo su kvalitetne sa malo tamnijim staklima i odlične su. 


Uz njih uvijek ide kutija za naočale, a to je ova preslatka plava kutija koja je malo veća nego što mi je potrebna pa tako da u nju stavljam i labelo i slušalice.



Tu su i slušalice bez kojih ne mogu. Obične bijele sa gumicama.



Nakon kupanja vjerujem da niko ne može podnijeti na svom licu sol pa nosim manje pakovanje vlažnih maramica koje posluže za sve. To su ove obične kao što kažu "ove od marke"  hahaha.


Pored vlažnih maramica tu su i suhe maramice.



Kupajući se vjerovatno svi brzo ogladne pa naravno nosim sendviče. Nakon jela volim da nešto grickam dok se sunčam pa u tom slučaju nosim ovaj čips koji je dobra alternativa za Pringles. Ne volim baš nositi one u kesici jer mi se smrvi, i pozitivno sam iznenađena što dođe mnogo u ovoj kutiji čipsa, ima 100g.



Posljednja stvar za danas je krema za lice, a i za cijelo tijelo. To je ova Nivea Care koja brzo upija,a hidrira kožu. Ovu kremu također koristim umjesto prajmera kada se šminkam jer brzo upija i odlična je, pa nju nosim na plažu i stavim je poslije kupanja kada krećemo sa plaže. Cijena ovog proizvoda je prava sitnica.




You Might Also Like

14 komentari

  1. Zanimljiva lista stvari,s obzirom na to da ja nosim samo peškir,papuče,masku za ronjenje,telefon i slušalice.XD Super post,uživala sam čitajući,zbog raznovrsnosti liste.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super i interesentan post! Ja bih jos samo dodala neki casopis ili knjigu. 😃

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne stvari , jedino sto bi dodala je kniga i rezervni kupaci, jel x)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja na plažu nikako ne krećem bez jastuka za vodu ili, ako se desi da pukne, onda lopta. To su moje slamke spasa haha brzo se umorim. Pored toga nosim samo peškir, eto ja sam više taj tip, dok mama nosi punu torbu svega i svačega hah Mada nije loše kad joj maznem kremu ili tako nešto. Interesantan post 😊

    Milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tobom ostatak stvari koje su teže stavljam u maminu torbu, hvala. 😀

      Izbriši
  5. Sjajan post, draga moja. Na plažu idem sa svim ovim stvarima, ali takođe idem i sa knjigom ili sa nečim sličnim, da imam neku zanimaciju doks e sunčam.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepo napisan post. Ako zelis mozes se pretplatiti na moj blog http://lauralifestyle1.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši